masih tiada mood untuk menulis di blog....
^^ummi muadz^^: .::.bukan ku pinta.::.
Assalamualaikum ashabul blog sekalian... ahlan wa sahlan wa marhaban bikum...

Monday, November 30, 2009

.::.bukan ku pinta.::.


kasih
tak mudah untukku lafazkan
terlalu payah untukku bicarakan
tapi

aku tahu ianya akan tersimpan
jauh menyusuri
setiap celahan impian

kasih
bukan ku pinta
perasaan itu hadir
kerana sudah tertulis
munculnya
tanpa diundang
membuat diri ini tak keruan

menanti kasih
tak kesampaian

kasih
mulanya sukar untukku fahami

tentang apa yang terselindung
di sebalik ini

namun

aku terus setia menanti

rupanya diri ini sudah jatuh hati

pada insan
yang tak mungkin aku miliki

biarpun secara realiti
mahupun fantasi


kasih
biarlah ruangan ilham ini
menjadi sandaran
untuk aku meluahkan
segala yang ku pendamkan

hanya tulisan yang mampu
mempamerkan
segenap perasaan
bahawa dalam diam

aku mencintaimu

aku tidak akan mengharapkan sebarang balasan

doaku semoga segala impianmu tercapai
dan sentiasa di dalam kebahagiaan

p/s: biar maut sahaja yg akan memadamkan api cinta yg selalu menyala dan terus menyala...
"tafsirkan dunia yang mendiam dalam hati"

No comments: