masih tiada mood untuk menulis di blog....
^^ummi muadz^^: .::.ku ingin sendiri.::.
Assalamualaikum ashabul blog sekalian... ahlan wa sahlan wa marhaban bikum...

Tuesday, June 22, 2010

.::.ku ingin sendiri.::.

Send this free eCard
MyCartopia.com Click here to get one





teman
kenapa begitu mudah kau berubah
lupakah kau pada janji kita dulu
untuk sama-sama
merentasi susah senang hidup bersama

teman
aku tak mengerti kenapa kau pergi
biarkan aku sendiri
termangu di sini
mencari di mana silapnya aku

teman
andai ucapan sayang itu mudah untuk diungkapkan
tanpa membuatmu menyangka yang bukan2
pasti sudah lama aku ungkap kata itu di depanmu

namun teman
aku sedar
kita tak sedarjat
kau nun jauh di atas
sedang aku masih di sini
cuba mendaki dan masih terus mendaki
untuk merasa dan melihat apa yang ada di sana

sungguh aku tak mampu untuk mengejarmu
telah Dia tentukan laluan hidupku
tak sepertimu
namun aku masih sayang persahabatan itu

ku akui teman
kau akan semakin jauh tinggalkan aku
mungkin kerana kau malu punya teman tak sedarjat denganmu

tapi
aku tahu yang kau juga tahu
aku tak pernah memandang apa lagi mengambil kesempatan
atas apa yg kau miliki
sepanjang persahabatan itu

aku masih tahu rasa bersyukur
dengan anugerah Ilahi
yag dikurniakan buatku
meski aku sedar aku semakin kehilangan insan2 yg aku sayangi

andai dengan membenciku
akan membuatmu bahagia
bencilah aku teman
moga kau terus bahagia

asal kamu tahu teman
apa saja yg membuatmu gembira
itu akan buat aku lebih bahagia

"selamat tinggal teman"

wslm



No comments: